divendres, 10 d’octubre del 2008

9 de novembre: excursió al Puigsacalm

Quan semblava que el "Blog" d'Ecologia estava agonitzant, li donem una mica d'aire amb aquesta proposta d'excursió.

T'agrada caminar entre fagedes, prats i muntanyes? I amb bona companyia? Doncs a veure si t'apuntes a la sortida que volem fer el proper 9 de novembre (deixem passar Fires) fins al cim del Puigsacalm. Sortirem de Coll de Bracons per arribar fins els 1523m. Però és una caminadeta fàcil, eh?

Després anirem a dinar a la casa de colònies de Puigpardines (Vall d'en Bas). La casa està disponible tot el cap de setmana així que, si hi ha un mínim de gent, podem anar-hi el dissabte (qui s'apunti) i fer nit a la casa. I la resta, trobar-nos al punt de sortida de l'excursió.

Més endavant publicarem més detalls.

3 comentaris:

Joan Naspleda Feixas ha dit...

Joan N: Ja veurem si m'apunto perquè el dia abans tinc un sopar d'aquests que s'allarga...mmmmmm encara no he estat al puigsacalm des de que hi ha el putu viaducte i hi ha ganes de pujar-hi.

Molt bé l'iniciativa!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Ei, a mi si em va bé el cap de setmana que triem també m'hi apunto... esperareu els "ressegats" que s'encanten fent fotos de cuques, no?

Albert

Josep ha dit...

Va, jo també és molt probable que m'apunti amb la Neus, si no és que ens toqui baixar cap a Terres de l'Ebre venim segur!

 

Copyright 2007 All Right Reserved. shine-on design by Nurudin Jauhari. and Published on Free Templates